roelynekoolstra.reismee.nl

De laatste loodjes

Vandaag is het al weer woensdag, wat gaat de tijd nog snel. Nog maar 2 dagen stage en dan gaan we alweer naar Nederland. Aan het weer zijn we alvast gewent want het regent ? op stage had ik een jongetje die zich niet helemaal lekker voelde. Mijn leidster legde me uit dat hij medicijnen had waardoor hij aan de diarree zat. Het stonk dus lekker vandaag. De kinderen moesten een werkje maken want het is morgen vaderdag. Ze moesten hun vader tekenen. Heel leuk om te zien hoe de kinderen hun vader tekende, sommige konden nog goed een hoofd maken met armen en benen en andere kinderen hadden alleen maar krassen op het blaadje gezet. Je kan echt merken dat de kinderen het heel leuk vinden dat we er zijn. Ze springen op je en willen graag met je spelen. Ook al begrijp je niks van wat ze zeggen met lief lachen kom je een heel eind. Vandaag werden we weer thuis gebracht, omdat het zulk slecht weer was heeft hij ons voor ons appartement afgezet! Echt superlief! Daarna hebben we niet zoveel gedaan, want ja zonnen is er niet meer bij. Kim en Lisanne moeten vandaag voor de laatste keer terug naar stage, hopelijk houden ze het droog. Morgen is het dan echt de laatste stagedag. Heel jammer maar het is ook wel goed zo. Ik heb een hele goede indruk gehad van hoe het er hier in Spanje aan toe gaat en ik heb er superveel van geleerd. Morgen avond gezellig als afsluiting uit eten bij het stand en dan is het toch echt tijd om de koffers in te pakken.