roelynekoolstra.reismee.nl

De kennismaking

Vandaag was het de dag van de kennismaking op stage. We werden om 10 uur opgehaald door Michelle. We gingen samen met haar naar het kantoor waar we een gesprek hadden met de vader van de directrice van het kinderdagverblijf. Ik snapte niet veel van wat Michelle allemaal zei tegen die man. Gelukkig vertaalde ze alles voor ons. Na het gesprek gingen we naar het kinderdagverblijf. Daar werden we rondgeleid door Audri, zij liet ons de groepen zien. Na de rondleiding mochten we naar huis. We moeten morgen om 8 uur bij de bus staan en kijken hoelang we er over doen om op stage te komen.

Toen we weer thuis waren hebben we alles aan Kim en Lisanne vertelt. We hebben daarna vers stokbrood gehaald en de knakworstjes gebakken. Dat hebben we boven op het terras opgegeten, Daarna hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar de bus gegaan om naar de stad te gaan om internet te regelen. Michelle had vertelt bij welke halte we eruit moeten en hoe we dan moesten lopen, dat hebben we gedaan maar we konden het echt niet vinden. We hebben Michelle toen gebeld en die vertelde ons dat we al te ver waren en we terug moesten lopen. We zijn toen de Lidl tegengekomen en hebben besloten om eerst boodschappen te doen en savonds terug te gaan naar de telefoonwinkel want die was nu toch dicht.

Toen we weer thuis kwamen zijn we lekker op het balkon gaan zitten met wat drinken. Om 5 uur zijn we weer richting het dorp gegaan op naar de telefoonwinkel. Die hadden we dit gelukkig snel gevonden. We hebben allemaal een simkaart voor in onze telefoon gekocht en nog een simkaart voor de laptop zodat we dan de blog online konden zetten. Dat is ook nog een hele opgave.

Toen we weer thuis waren zijn we snel begonnen aan het eten het was inmiddels al bijna half 8. We aten vandaag broccoli en boontjes met hamburger en gebakken aardappeltjes. Na het eten is iedereen gaan douche en lekker naar bed gegaan, morgen moeten we er op tijd uit voor stage.