roelynekoolstra.reismee.nl

De eerste dag

Vandaag hebben we eerst lekker uitgeslapen. Iedereen was rond 10 uur wakker. Kim en lisa kwamen bij ons op de kamer om eventjes te kletsen. We kwamen erachter dat het appartement minder erg was dan we eerst dachten toen we aankwamen. We hebben besloten dat we eerst een beetje de koffer gingen uitpakken en de kasten inrichten en dat we daarna het appartement schoonmaken omdat we het wel vies vonden. Na het opruimen en schoonmaken zijn we buiten gaan zitten in de zon! Yess de zon schijnt. Het brood is niet bepaald lekker maar met een dikke laag pasta is het te doen. Na het eten gingen we richting onze stage lopen, dan wisten we hoe we moesten lopen en hoe ver de supermarkten van het appartement waren. Nou dat was ietsje verder dan we dachten.

Toen we bij de supermarkt waren zagen we een bord van de mac die was 4 minuten verder op dan wij dachten. Ah die 4 minuten konden er ook nog wel bij. Maar na een paar minuten kwamen we erachter dat het waarschijnlijk 4 minuten met de auto was dus we liepen verder. Na een tijdje kwamen we een kleine supermarkt tegen dus hebben we daar een paar boodschappen gedaan. We hebben toen buiten even een koekje gegeten en gingen we weer verder lopen richting de mac maar die konden we niet vinden. We werden al best moe en wilde graag weer terug naar huis. We kwamen erachter dat een stuk terug moesten lopen naar de lidl en vanaf daar een bus konden nemen. Wonder boven wonder kwam er supersnel een bus bij de bushalte en konden we meteen instappen. We lieten aan de busschauffeur zien waar we naar toe moesten, hij keek eerst heel raar maar daarna snapte hij het. Hij riep ons toen we bijna bij de halte waren en wees ons de weg die we moesten nemen om bij ons appartement uit te komen. Vanaf de bushalte waren we met 5 minuten al bij ons appartement. We hebben toen eerst wat te drinken gepakt en zijn toen in de zon gaan zitten.

We hadden al plannen om die avond uit eten te gaan en we zagen bij de bushalte een straatje gezien met heel veel kleine restaurantjes vlak bij de zee.Om 6 uur gingen we ons langzaam klaarmaken. Eerst kleren uitzoeken, haren stijlen en krullen, haar nog opsteken en opmaken. Toen we iets voor 8 uur klaar waren vonden we het mooi geweest en we wilde graag eten, want we zijn nog het Nederlandse ritme gewend. We kwamen tercht bij restaurant Pinoccio. We hadden als voorgerecht gebakken broodjes met patat en als hoofdgerecht pizza Hawai. Na het eten zijn we nog even op het strand wezen kijken. Toen we weer thuis kwamen hebben we de bedden tegen elkaar geschoven en zijn we gezellig film gaan kijken.

o en o

leuk geschreven Roelyne, we worden zelfs een beetje warm van het zonnetje bij jou.
liefs o