roelynekoolstra.reismee.nl

We zijn er!!!

Het was eindelijk zover we gaan naar Sevilla! We waren allemaal ruim op tijd op het vliegveld om de koffers in te checken. Het was wel spannend om de koffers in te checken want niemand kwam ons helpen. Gelukkig had Susanne het al vaker gedaan dus kon zij ons helpen. Daarna zijn we nog even bij onze ouders gaan zitten om nog even rustig te kletsen voordat we afscheid moesten nemen. Mijn vader en broertje gingen kijken naar de vliegtuigen die weggingen. Toen was het echt tijd om afscheid te nemen. Ik had verwacht dat het heel emotioneel zou worden maar het viel me alles mee, het was wel een raar idee om 3weken in een vreemd lang te zijn zonder ouders. Daarna moesten we door de duane dat ging ook heel soepel we werden niet tegen gehouden en konden snel doorlopen. Toen moesten we weer een poos wachten totdat we wisten bij welke gate we moesten zijn. We moesten boarden bij gate 5 dus daar zijn we gaan zitten. En ja kijken blijft lastig om half7 savonds want we stonden in de rij voor de priority. Toen we eindelijk in het vliegtuig zaten was het even passen en meten om alle tassen op de goeie plek te krijgen, wij zijn er klaar voor!

Ik zat op de rij bij Lisa en Kim. Zij haddn nog nooit gevlogen, het was wel leuk om hun gezichten te zien. De vlucht was prima we hadden geen turbulentie alleen een paar keer last van de wind. We waren een half uur te vroeg in Sevilla gelukkig stond Gerard ons al op te wachten. Michelle was er nog niet dus daar moesten we nog even op wachten. Zij wilde eerst nog een kopje koffie drinken dus we gingen rond kwart over 10 richting ons appartement. Om 12uur waren we bij ons appartement we moesten nog wel wachten op onze huisbaas want hij had de sleutels. Hij kwam gelukkig snel en we gingen meteen naar binnen. De huisbaas was een gekke man met een leren jas laarzen en een gele zonnenbril op. Hij liet ons het appartement zien. Wij vonden alles best wij waren allemaal supermoe. Hij vroeg nog aan Michelle of wij met zn alle nog wat hem wilde drinken, zonder dat Michelle het overlegde zei ze dat we moe waren en graag wilde slapen. Toen iedereen weg was hebben we snel onze tassen een beetje uitgepakt en onze bedden opgemaakt. Daarna zijn we snel naar bed gegaan nog even gekletst en toen was het inmiddels kwart voor 2en tijd om te slapen.

We hebben tot gister geen internet gehad en ik heb mijn blogs op de laptop getypt. Ik ga ze als ik tijd heb overtypen op mn mobiel en ze zo snel mogelijk online zetten.