roelynekoolstra.reismee.nl

Dagje Cadiz

Vandaag gingen we naar Cadiz. We gingen om 9 uur met de bus naar het busstation en vanuit daar met de bus naar Cadiz. We hebben toen eerst een kaart gekocht omdat we geen zin hadden om te verdwalen. We hebben eerst gekeken welke dingen we graag wilde zien. We zijn toen maar een kant op gelopen. We kwamen al snel bij een paar souvenirwinkeltjes kwam goed uit want ik moest nog een paar cadeautjes hebben. We hebben daarna de winkelstraat opgezocht, die viel flink tegen alleen maar winkels waar ik nooit wat zou kopen dus nu ook niet. Kim en Lisa vonden de winkels wel helemaal leuk dus daar moesten we soms wel even op wachten. Na de winkelstraat kregen we trek dus zijn we op een terrasje gaan zitten. Ik had iets met kip besteld, dat was het enige woord wat ik van de kaart snapte. Het was kip met een knapperig laagje erom en een soort gebakken aardappels die nog half zacht waren. Toen we daar zaten kwam er een oudere mevrouw langs lopen die zei dat we hier goed op onze tassen moesten letten. Nou die mevrouw had gelijk want er liepen best veel zwervers rond en ook oudere mannen die rond 11 uur al aan het bier zaten. We wilde naar het strand lopen maar we wisten niet goed de weg dus zijn we een heel smal straatje ingelopen. Het straatje was eng en er zaten een paar oude en vieze mannen, we zijn maar snel doorgelopen want we vonden het maar niks die mensen.

Verder vond ik de stad een beetje tegen vallen. Ik had verwacht dat er meer oude gebouwen zouden zijn omdat we hadden gelezen dat het de oudste stad van Europa was. Ook had ik meer leuke winkels verwacht. Dat was wel jammer. We zijn rond 4 uur maar richting huis gegaan omdat we de stad wel gezien hadden. We wilde eerst in Cadiz uit eten gaan maar dat plan hebben we maar veranderd. We gaan zo lekker bij ons in het dorp uit eten. Morgen hebben we geen plannen lekker uitrusten dat kan ik wel even gebruiken, ben best een beetje moe.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!