roelynekoolstra.reismee.nl

Kijken op de andere stage

We waren gister om iets voor 10 uur thuis van het winkelen. Ik was supermoe dus ben toen meteen naar m’n bed gegaan. Ik kon niet meteen slapen wat best jammer was, ik was ook goed moe toen ik vanochtend wakker werd. Maar moe of niet moe we moesten weer naar stage. We hebben nog heel veel eten in huis maar niet heus we hebben vanochtend bijna alles opgemaakt dus het is hoog tijd voor boodschappen. Toen we op stage kwamen waren er nog niet veel kinderen maar die kwamen later wel. Toen we naar de eigen groep gingen, was het op mijn groep tijd om te eten. We eten altijd beneden en na het eten gaan we met de lift naar boven. Daarna moesten de kinderen met een kurk waar verf aanzat de dingen verven die de bouwvakker in zijn handen had. Dat vonden de kinderen leuk om te doen en het is best een makkelijk werkje. Daarna gingen we weer voor de tv drinken vandaag mochten ze sherk kijken. We hoefde vandaag niet naar kantoor, maar in plaats daarvan moesten we de leidster van de 1-2 groep helpen met de kinderen eten geven. Ze had 10 kinderen waarvan 5 kinderen nog niet zelf konden eten. Die mochten wij eten geven. Het is gek om te zien dat die leidster het normaal allemaal in haar eentje doet. We werden vandaag weer opgehaald door de man van de directrice, hij moest hun kind halen van school die vlak bij ons appartement zit dus zet hij ons in de buurt af. Echt heel lief en het scheelt ons ook een hoop tijd. We zitten nu allemaal lekker op het dakterras. Ik ga vanavond mee met Kim en Lisanne naar hun stage om te kijken hoe dat is, ben heel benieuwd!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!