roelynekoolstra.reismee.nl

Het onverwachte bezoek

Gister was iedereen zo moe dat we om half 10 al lekker in bed lagen. Alleen Lisanne was nog op om haar blog op internet te zetten. We hadden al een vermoede dat de huisbaas wel een keer kon komen want we hebben de laatste dagen niet altijd warm water in de badkamer, sta je eindelijk onder een lekkere douch word het water ineens koud. Lisanne hoorde iemand lopen op de trap, ze riep oh ja hoor daar zal je hem hebben iedereen riep ah nee net nu we lekker vroeg in bed liggen en wilden slapen. En ja hoor het was de huisbaas. Hij vroeg waar het probleem zat en liep meteen naar de keuken om daar het water te controleren, daar deed het water het goed dat wisten we zelf ook wel want die was vorige week net gemaakt. We vertelde dat het in de badkamer was. Hij liep naar de badkamer en vroeg waar de andere meiden waren toen zeiden we in bed want Lisa en Kim hadden echt geen in om hun bed uit te komen. Hij zat me heel raar aan te kijken toen ik vertelde dat ze lagen te slapen. Hij zei dat dat niks voor Spanjaarden is ik zei zo ja voor Hollanders wel haha. Hij deed de kraan aan en je raad het al nu deed hij het wel goed, we hebben de kraan een paar minuten laten stromen en hij werd niet koud! Tuurlijk altijd zo. Hij voelde nog aan de gasfles en die is niet helemaal vol meer. Hij zei dat het misschien daar aan kon liggen. Als we weer problemen hebben mogen we altijd Michelle bellen en dan komt hij weer langs nou jippie.

Vandaag gingen we weer naar stage, er was iemand jarig op mijn groep. De leidster probeerde de ballonnen op te blazen en liet ze dan op het laatste moment leeglopen dat vonden de kinderen helemaal fantastisch. Jammer genoeg gingen ze net de verjaardag vieren toen ik pauze moest houden, maar toen ik terug kwam waren ze nog taart aan het eten. Het kindje trakteerde op taart en alle leidsters van het dagverblijf mochten daar ook van. Daarna haalde de leidster nog een zakje chips voor de kinderen, het was echt een feestdag vandaag. Ze hoefde vandaag niet te kleuren maar mochten vrij spelen. Leuk om te zien hoe ze een verjaardag van een kind echt als een hele feestdag ervaren.

We gaan vanavond vroeg eten en daarna gaan we naar het winkelcentrum wat in de buurt zit! Lekker winkelennnn