roelynekoolstra.reismee.nl

De laatste dag

Vandaag was het dan echt zover, de laatste stagedag. We gingen allemaal met een heel raar gevoel naar stage. Het regende alweer en natuurlijk is dan de bus later dan normaal. Toen we naar stage liepen hebben we toch het grootste deel van de straat gerend omdat het toch wel hard ging regenen. Op stage wisten de leidsters niet dat we vandaag voor het laatst waren want niemand had het erover. Voor we het wisten was het al pauze, de laatste keer in het muffe donkere kamertje. Toen ik terug kwam moesten de kinderen een ruit kleuren want ze hadden geleerd wat een ruit is. De meeste kinderen vonden het leuker om het hele blaadje te kleren dan alleen de ruit. Daarna mochten de kinderen spelen met de sullen uit de keuken, ze hebben hier geen keukentje staan zoals in Nederland maar alle spullen die in een keuken horen liggen in 1 bak. Gelukkig kunnen de kinderen zich goed vermaken want het heeft de hele ochtend geregend. Ook moesten we weer helpen bij de kleine kinderen met eten geven. Het viel dit keer heel er mee, de afgelopen dagen moesten ze elke keer huilen als ze eten krijgen maar vandaag niet. Ik heb geen flauw idee wat het was maar ze vonden het heel lekker en het was dan ook zo op. Daarna zijn we met onze cadeautjes naar Noemy gegaan ze was super blij met de stroopwafels. Ze ging meteen servetjes pakken om ze uit te delen. We wilde graag nog met de leidsters op de foto, dat mocht en we mochten zelf aan iedereen een stroopwafel geven. Iedereen vond het heel leuk en sommige begonnen meteen te eten. Toen hebben we nog afscheid genomen van Noemy en zijn we snel naar de auto gerend want haar man bracht ons weer thuis. We werden net als gister voor de deur afgezet. We zijn net begonnen met de koffers inpakken, het past tot nu toe best goed. Hopelijk past alles erin. Vanavond gaan we nog gezellig uit eten, hopelijk houden we het droog. Morgen worden we 10 uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Weer lekker naar Nederland lekker naar mijn eigen huis, warme douch en eigen bed.