roelynekoolstra.reismee.nl

Avondje winkelen

Dinsdag 17 maart Vandaag werd ik weer wakker op de bank, heb niet super geslapen. De bank is wel heel smal om je om te draaien en ik had nog ruzie met een mug. Het was s ochtenden gelukkig nog droog want de weersverwachting is nou niet fantastisch. We waren heel vroeg bij de bushalte vlak bij stage dus gingen we een wat groter rondje lopen omdat we anders zo vroeg op stage zijn. Het was nog niet druk op stage, ook waren een paar kinderen ziek. De leidster op de groep zegt niet veel tegen me, en uit de verhalen van Lisa en Susanne gaat ze dat denk ik ook niet meer doen. Ik heb ook niet veel bijzonders gedaan, heb de kinderen geholpen met het kleuren en met de kinderen gespeeld. Sommige kinderen vertellen hele verhalen tegen me en dan zit ik daar maar ja en nee te schudden want ik snap lang niet alles. Het was thuis weer feest met het gas. Maandag hebben Lisa en ik pannenkoeken gebakken en we vonden al dat het gas zo langzaam was. En ook was de douch koud. We hadden dat al doorgegeven aan Michelle en ze zei dat de huisbaas zou komen maar hij was nog niet geweest. We wilde uit stage thee maken maar elke keer ging het gas uit. We snapte niet hoe het kwam want we dachten dat de gasfles nog helemaal vol zat. Het plan om rijst met kip te eten ging dus ook niet door want zonder gas kom je niet zo ver. S avonds gingen Lisa en Kim naar San Fernando naar het winkelcentrum. Lisanne, Susanne en ik gingen naar Jerez de la Frontera want daar zou ook een winkelcentrum zitten. We gingen met z’n alle naar San Fernando en wij gingen daarna met de trein naar Jerez. Dat duurde een half uurtje. We hadden gehoopt dat we als we uit de trein zouden stappen meteen bij het centrum zouden komen maar nee dus. We moesten een heel eind lopen voordat we in het centrum waren. We hadden nog niet gegeten dus we waren aan het zoeken naar de Mac. Maar die konden we niet vinden dus gingen we het aan iemand vragen, die wees ons de weg maar we konden het echt niet vinden. Toen we het aan iemand anders vroegen zei hij nee dat is hier niet en het winkelcentrum ook niet. Nou lekker dan, we zijn toen maar op zoek gegaan naar iets van een bakkertje zodat we iets konden eten en dan lekker met de trein naar San Fernando om daar alsnog naar de Mac te gaan. Dat duurde allemaal wat langer dan we hadden gehoopt. We hadden net de trein gemist dus moesten 50 minuten wachten. Uit eindelijk waren we om 5 over 9 in San Fernando en zijn toen als een speer naar de Mac gegaan, ook al had ik geen trek meer maar de andere meiden wel en eerder konden we de bus toch niet hebben. Om half 10 hadden we eindelijk de bus naar Chiclana en daarna gelukkig een perfecte aansluiting op de laatste bus naar huis. Om iets over 10 waren we thuis. Nog even met de meiden gekletst en toen heel snel naar bed gegaan. Ik had nog aan het jongetje gevraagd of hij het woord blauw nog kon zeggen en ja hij kon het nog ?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!