roelynekoolstra.reismee.nl

De laatste week

Vanochtend werd ik best uitgerust wakker. De bank lag prima. Het was alleen wel wat smaller dan het bed dus als ik me om wilde draaien moest ik voorzichtig doen. Ik was alsnog wel moe maarja dat is niet gek als je al z’n 2 weken niet zoveel slaapt. Vandaag gaan we weer wisselen van groep. Ik ga naar de andere groep van 2-3 jaar. De groep is heel leuk de kinderen zijn liever dan op de vorige groep, daar waren ze meer van het slaan en hier spelen ze meer met elkaar. De leidster van deze groep vind ik minder leuk. Ze heeft de hele dag 1 ding tegen me gezegd en dat was dat een jongetje vorige week thuis was omdat hij ziek was. Toen we uit stage kwamen hebben we drinken en brood gehaald. We hebben thuis wat gegeten en gedronken en zijn toen lekker in de zon gaan liggen. Het is waarschijnlijk de laatste mooie dag want vanaf morgen geven ze regen. Vanavond eten we lekker pannenkoeken, we eten wel weer laat want Kim Lisanne en Susanne zijn naar stage, maar zelfs aan het late eten raken we gewent. We hopen eigenlijk dat vanavond de huisbaas komt en het warme water weer voor ons terug kan toveren dan kan iedereen morgen weer eens normaal onder een warme douch staan die kunnen we wel gebruiken!

Reacties

Reacties

Y

Ik geef jou de warme douche!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!