roelynekoolstra.reismee.nl

zondag, uitrustdag

Gister ben ik na een slechte nacht vroeg wakker geworden door mensen die buiten aan het schreeuwen waren. Ik ben toen maar film gaan kijken want Lisanne lag nog te slapen. Susanne is naar de bank verhuisd omdat Lisanne s nachts veel moet hoesten en daar werd Susanne wakker van. Toen iedereen wakker was zijn we gaan ontbijten. Na het eten wilde we buiten gaan zitten want het zou lekker weer worden, maar toen we naar buiten keken was het bewolkt en het zag er ook niet naar uit dat het snel lekker werd. We hebben toen Michelle een appje gestuurd om te vragen of zij wist of de winkelcentrums open zijn op zondag. Want van een hele dag films kijken word je ook suf. We kregen nog geen antwoord dus zijn Susanne en ik maar water gaan halen want dat was ook op. Toen we terug kwamen was het weer wat opgeknapt dus zijn wij vast buiten gaan zitten. De rest lag nog in bed film te kijken. Gelukkig werd het weer steeds beter en konden we lekker buiten liggen, nog even genieten van de zon want de weersverwachting voor de komende dagen ziet er niet zo lekker uit. Ik wilde lekker even in bad gaan, want die hebben we niet voor niets. Maar je raad het al net toen ik de warme kraan aan deed werd hij niet meer warm. Nou daar ging m’n plan om lekker te badderen. T ja er zat niks anders meer op dan weer koud te douche. Susanne en ik zorgde voor het avondeten wat lekker makkelijk was want er stond salade op het menu. S avonds zijn we naar het strand gegaan voor de zonsondergang te kijken. Daarna hebben we bij een klein bakkertje wat lekker gehaald want iedereen had nog wel trek. Daarna zijn we lekker naar huis gegaan en ben ik ook verhuisd naar de woonkamer omdat ik niet lekker had geslapen en graag een nacht lang wil slapen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!