roelynekoolstra.reismee.nl

Weekendd!

Vandaag was het de laatste dag van de eerste stage week. De week ging echt snel voorbij. Ik begin echt te wennen op stage ik weet nu ook waar de meeste dingen liggen en hoe een dag in elkaar steekt op stage. Wel jammer dat we maandag van groep gaan wisselen maar ook weer leuk omdat je dan ook de andere dingen ziet. Vandaag mocht ik ook een kindje eten geven dat vond ik heel leuk. Op het kantoor mochten we vandaag weer woordjes leren om verder aan ons Spaans te werken. Uit stage gingen we met z’n alle boodschappen doen, daarna hebben we wat lekkers gepakt en zijn we gaan uitrusten. Lisa en ik hebben vanavond voor het eten gezorgd het was vandaag pasta. Na het eten is iedereen geld gaat pinnen en daarna hebben we helemaal niks meer gedaan! Vanavond moeten we op tijd naar bed want we gaan morgen een dagje naar Sevilla.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!