roelynekoolstra.reismee.nl

Rustig dagje

Vandaag moesten we weer naar stage. De bus was wonderlijk op tijd dus we waren mooi op tijd op stage. Het was in het begin drukker dan gister. Ik verbaas me nog steeds over hoe de kinderen hier gebracht worden door hun ouders. Om kwart over 9 ging ik naar mijn eigen groep, Er was een nieuw kindje op de groep. Wat ik begreep uit de uitleg die mijn begeleidster mij gaf was het kindje er omdat hij veel moet huilen en dat ze dat er eigenlijk niet bij kunnen op de groep van 1 tot 2 jaar. Hij was bij ons heel lief en heeft als enigste van de kinderen lang geslapen. De kinderen slapen hier in een wipstoel en ik moet dan met mijn voet of handen de wipstoel in beweging houden zodat de kinderen in slaap vallen. Vaak duurt dat een minuut of 20, en als we dan gelukt hebben slapen de kinderen een half uurtje. Toen we op het kantoor waren hebben we gevraagd of we foto’s mochten maken van de ruimte. Dat mocht maar we moesten wel de foto’s laten zien om te controleren of er geen kinderen op staan. Toen we klaar waren met stage zijn we even naar de supermarkt gegaan om een paar boodschapjes te halen. Eenmaal thuis gekomen wilde we op het balkon onze blogs gaan type, maar het waaide te hard waardoor het niet lekker was om buiten te gaan zitten. Ik heb maar besloten om in bad te gaan, daar had ik al een paar dagen zin dus heb ik het maar gedaan. Ik heb me maar vrijwillig aangeboden om te koken. We aten paella uit de diepvries dus het was zo klaar. Na het eten heeft iedereen de blogs afgemaakt en zijn we met z’n 4e in bed gaan liggen en hebben we Gooische vrouwen gekeken. Zo lekker op tijd naar bed want begin toch best moe te worden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!