roelynekoolstra.reismee.nl

Eindelijk al het internet geregeld.

Toen de wekker vanochtend ging was ik nog lang niet wakker. Er was gisteravond nog een glas kapot gevallen dus dat heb ik toen samen met de andere meiden snel opgeruimd. Toen ik goed wakker was heb ik me aangekleed en mijn tablet en camera in mijn koffer gedaan omdat er iemand kwam voor de kraan. Kim en Lisanne moesten vandaag ook beginnen op stage dus konden we gezellig met zn alle in de bus. Die kwam vandaag gelukkig ‘redelijk’ op tijd. Op stage beginnen we altijd op 1 groep. Om half 10 gaan we dan naar onze eigen groep waar we een half uur zitten. Om 10 uur mag ik altijd met Lisa en Susanne pauze houden tot half 11. Van half 11 tot 12 uur moeten we weer op de groep staan. Om 12 uur moeten we naar het kantoor om de bazin te helpen. Vandaag moesten we kroontjes overtrekken en knippen. Daarna hebben we nog even met haar gepraat vooral via google transelate. We vroegen aan haar of we om half 2 mochten gaan omdat de bus om kwart voor 2 komt en maar 1 keer per uur gaat. Ze zei ja is prima, we dachten dat ze daarna zei hoeveel tijd we dan nog hadden dus zij zeiden nog 20 minuten toen zei ze oke tot morgen dus wij dachten oke we gaan lekker naar huis.

Toen we thuis waren hebben Lisa en ik de afwas gedaan en Susanne heeft een deel van haar kleren gewassen, al onze kleren ruiken muf en naar het huis. Toen we dat gedaan hadden kwamen Kim en Lisanne terug uit stage, we hebben toen lekker wat gedronken en gegeten met z’n alle. Daarna hebben we snel de warme kleren uitgedaan en zijn we boven op het dakterras gaan liggen. Het weer is heerlijk alleen maar zon en het was vandaag 22 graden. Susanne en ik zijn ons om kwart over 4 gaan klaarmaken want we moesten om kwart voor 5 de bus om naar de stad te gaan om het internet goed te regelen. Iedereen had een simkaart gekocht met internet alleen Susanne haar mobiel was niet simlock vrij dus kon het bij haar niet. Het duurde heeeel lang bij de winkel maar uiteindelijk is het gelukt en nu hebben we ook wifi op de laptop wat veel makkelijker is voor de blog.

Toen we thuis kwamen stond het eten al klaar, we aten soep met stokbrood. Wie bedenkt het eigenlijk om met 22 graden soep te eten? Nou wij dus. Na het eten zijn we vast begonnen aan het nieuwe boodschappenbriefje want ja dat moeten we ook doen. Daarna zijn we binnen gaan zitten en hebben de alle blogs afgemaakt.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!