roelynekoolstra.reismee.nl

lekker dagje niks doen

Na een goed nachtje slapen werd ik om half 9 wakker. De andere meiden lagen nog te slapen. Om 10 uur kwamen we ons bed uit om lekker buiten te gaan ontbijten. We hadden pech want de zon scheen nog niet op ons terras. We hebben toen met ons vest buiten gegeten. Na ongeveer een half uurtje kwam het zonnetje tevoorschijn. Het werd al snel warm het was misschien 16 graden maar in de zon voelde het als 20 graden. We hebben ons snel omgekleed en zijn op het dak terras gaan zitten.

Rond een uur of 2 kregen we trek. Michelle en Gerard hadden vrijdag boodschappen voor ons gedaan omdat zaterdag alle winkels dicht waren. Het brood wat ze voor ons gehaald hadden vonden we echt niet lekker dus hadden we bedacht om er tosti’s van te bakken. Nou koken of bakken op het fornuis is ook een uitdaging op zich. Als je het gas aan wilt doen moet je uitkijken voor je vingers want het gas vliegt over alle pitten.

Rond 4 uur wilde we naar het strand dus zijn we die kant op gelopen. Toen we bij het strand aankwamen ging net de zon achter de wolken maar hij kwamen gelukkig snel weer terug. Rond 6 uur gingen we het eten maken. Er stond pasta op het menu. Het was goed te eten. Na het eten hebben we nog een poos zitten kletsen. Daarna hebben we een slaapkamer omgebouwd en de film afgekeken en een maskertje opgedaan.